Nacházíte se
Úvodní stránka > Fotbal > Goodyear novým oficiálním dodovatelem české fotbalové reprezentace

Goodyear novým oficiálním dodovatelem české fotbalové reprezentace

Fotbalová asociace České republiky započala spolupráci se světovým výrobcem pneumatik Goodyear, a to minimálně na příští dva roky. Americký výrobce pneumatik Goodyear se stal Oficiálním partnerem české fotbalové reprezentace.
Fotbalisté na hřišti potřebují pro kvalitní a bezproblémový pohyb správně zvolené obutí. Totéž platí i o automobilech, které využívá Fotbalová asociace České republiky. Český fotbal svěřil péči o pneumatiky ve svém vozovém parku profesionálům a značce Goodyear.
„Jsme rádi, že jsme spojili své síly s takto silnou značkou, jakou Goodyear bezesporu je a zároveň věříme, že navázaná spolupráce bude pro náš vozový park přínosná. Společnosti Goodyear chceme samozřejmě ukázat, že i my jsme silným partnerem, a že budeme moci naši spolupráci následně rozvíjet k oboustranné spokojenosti,“ přiblížil započaté partnerství se značkou Goodyear Martin Malík, předseda VV FAČR.
Díky této spolupráci získá asociace nejen pneumatiky Goodyear na všechna svá vozidla, ale zároveň bude mít vyřešenou logistiku pravidelných výměn letních a zimních pneumatik včetně uskladnění, a to díky spolupráci Goodyear s Tire Logistics, největším logistickým centrem v ČR. Servis pneumatik tak bude komplexní a český fotbal se může spolehnout na nejvyšší možnou kvalitu služeb s tím spojených.
„Značka Goodyear letos slaví 120 let od svého vzniku. Vítáme příležitost spojit se s českým fotbalem. Fotbal je totiž stále nejpopulárnějším sportem, a to nejen u nás ale i ve světě. Vidíme, že český fotbal dělá maximum pro návrat mezi absolutní elitu a jsme rádi za každý úspěch, na který české týmy dosáhnout. Spolupráce s FAČR navazuje na další aktivity značky Goodyear ve sportovním prostředí, kde jsme například partnery Bayernu Mnichov nebo basketbalového týmu NBA Cleveland Cavalliers. Pevně věříme, že se budeme společně radovat z dalších úspěchů českého fotbalu“, řekl Boris Tománek, Consumer Marketing Manager značky Goodyear pro Českou republiku, Slovensko a Maďarsko.
Spolupráce mezi Fotbalovou asociací ČR a značkou Goodyear bude trvat minimálně do roku 2020, tedy do mistrovství Evropy 2020, s možností dalšího prodloužení až do světového šampionátu v Kataru v roce 2022.
jn

Související obrázky:

Similar Articles

Nahoru